lördag 10 september 2011

Tvåsiffrigt

Äntligen uppe på tvåsiffriga ruvardagar! Det börjar att dra ihop sig inför upploppet. Den sista skälvande veckan. I våras: antydan till blod på dag 12, negativt test på dag 14, mens på dag 16.

Kroppsligt: Inget nytt. Knappt någon mensvärk, knappt några ömma eller svullna bröst, ingen särskild trötthet, inget illamående, inget blod. Ingenting av någonting.

Själsligt: Hopp och förtvivlan om vartannat. Ena stunden är jag säker på att vi lyckats. Minuten efter helt övertygad om totalt misslyckande. Dessa dagar är psykisk tortyr. Jag fasar för att göra testet. Vill inte få ett misslyckande svart (blått) på vitt.

Gläds med alla som lyckats få ett plus de senaste dagarna! Av de bloggar jag följer har 3 av 3 fått plus. Det ger mig hopp och visar att det går.

Trevlig helg på er!

2 kommentarer:

  1. Det kommer att gå för dig också....vi väntar på att du ska sluta upp hos oss.
    Alla vi som ska ha barn i maj 2012!
    HURRA.
    Jag tror på dig fullt och fast.
    Detta är en lycko månad....plussen kommer rulla in.
    Lycka till

    SvaraRadera
  2. Tack för din fina kommentar! Jag hoppas verkligen att jag får haka på er positiva trend :)

    SvaraRadera