tisdag 27 september 2011

Tack!

Åh vilken kick det var att få träffa er alla i helgen! Tacktacktack för att ni välkomnade mig med öppna armar! Det betyder massor! :)

Det känns dock lite overkligt (och såklart väldigt fint) att ha fått ansikten till de ord jag har läst under så lång tid. Att få se att det är riktiga människor av kött och blod som finns bakom. Inte för att jag har tvivlat på det, men ni förstår :) Det känns också bra att få känna att man inte är ensammast i världen om barnlösheten. Samtidigt blir jag också så ledsen över att så fina människor ska behöva gå igenom det här.

3 kommentarer:

  1. Tack detsamma!!! Jättemysigt att träffas och jag håller med dig, så oerhört häftigt det är att få se alla ansikten och fina människor som finns bakom bloggarna. Jag blir så glad och önskar jag fick se dem alla!!!

    Kramar till dig!!!

    SvaraRadera
  2. Jätteroligt att träffa dig med! Bra att vi redan har ett nytt datum :)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Tack så jätte mycket!! :) Tummarna betyder mycket, kan aldrig få för många!
    Kram

    SvaraRadera