söndag 11 september 2011

Snart är det nästa vecka

Om 3 timmar har det blivit nästa vecka. Den vecka då vi får veta hur allt gått.

Helgen har varit väldigt bra och avslappnad. Middag och bio med några kompisar, husrenovering, idrottsmatch (tittade på), städning, uteaktiviteter. Tiden går sakta framåt...

Symptomen då? Ja, alltså... Jag tror att brösten nog ändå är lite ömma och spända fortfarande. Kan det bero på att jag klämt så mycket på dem i helgen tro? ;) Knappt någon mensvärk eller molvärk alls på hela helgen. Däremot har jag mått illa. Både i fredags och lördags kväll, troligen pga för mycket godis. Jag brukar inte äta lösgodis särskilt ofta annars. Dessutom mådde jag illa efter lunchen och middagen idag, men nu känns allt som vanligt igen. Jag har också varit rätt kissnödig idag, men funderar på om det kan vara uvi på gång. Ingen antydan till blod än. Vid förra ivf:et var det på dag 12 de färgade flytningarna dök upp. Gråtmild har jag varit sen en vecka tillbaka. Jag får tårar i ögonen av allt!

Åh, jag hoppas SÅ att det kan vara så att något har fastnat där inne och att inte allt bara är inbillningssymptom. De brukar ju som bekant vara rätt lätt att kunna framkalla sådana. 3 dagar kvar...

2 kommentarer:

  1. Mmm lätt att framkalla sånna symptom ....vet precis vad du menar.
    Denna gång gick jag också och hela tiden tänkte på att den här dagen gick det åt skogen förra gången, nu började jag blöda förra gången etc etc.
    Men det gick bra!

    Lika bra som det kommer gå för dig - jag är säker!!!

    Jag ska ringa till kliniken idag och berätta att jag plussade så får vi en tid för ultraljud :-)

    Tänker på dig massor.
    Lycka till

    SvaraRadera
  2. Vad spännande, hoppas att alla symptom beror på att en liten bonat in sig för att stanna.
    Kramar!

    SvaraRadera