torsdag 3 november 2011

Allt okej där inne

Dagens ultraljud gick bra. Träffade en läkare jag inte stött på förut och besöket gick väldigt snabbt. Hon tittade, mumlade, mätte och sen var det klart. Tyvärr var hon rätt otydlig och när hon surrade om nåt "bubbel" på ena sidan förstod jag inte alls vad hon menade. Men det var inget onormalt i alla fall. Hon kunde se 5 blåsor som var ca 5 mm så det är väl dom jag kan hoppas på inför nästa försök då kanske.

Jag ber om ursäkt för att jag varit så dålig på att kommentera inne hos er den senaste veckan, men jag har känt mig lite låg. Rädslan för ytterligare ett misslyckande har börjat smyga sig på och då blir det på något sätt jobbigt att läsa om hur det går för alla andra... Jag hoppas att jag är med på banan snart igen.

3 kommentarer:

  1. Man FÅR känna att det är jobbigt att läsa inne på andras bloggar, det är därför vi finns till för varandra och stöttar när man inte själv orkar. Jag hoppas iallafall att du orkar uppdatera lite för jag vill se hur allting går för er, skönt att allt ser bra ut så långt!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad spännande att ni är igång igen. Och det låter ju helt lysande med fem äggblåsor.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ja, visst är det märkligt hur olika klinikerna arbetar. Jag kan tänka mig att det hade varit annorlunda om detta vore vårt tredje försök, men tycker inte att det ska ha någon betydelse. Jag ska ta upp det på tisdag igen och hoppas att han ger med sig. Maken får backa upp mig:-)

    Varför inte göra allt man bara kan för att det ska gå vägen?

    Kram!

    SvaraRadera