torsdag 17 november 2011

En nervös dag

Tack, ni är underbara! :) Jag har nog inte hunnit fatta än att vi fick ut så många ägg! :)

En väldigt nervös torsdag lider mot sitt slut. Jag har tittat på mobilen var och varannan minut och fasat för att det ska ringa från hemligt nummer. Jag vet att jag inte ska oroa mig, att vi fått befruktade ägg båda gångerna tidigare och att vi inte stått utan embryo förut, men finns det något att oroa sig för - då hittar jag det.

Jag har jobbat hårt med att försöka tänka "just nu är det bra." För det har det ju faktiskt varit. Väldigt bra till och med eftersom ingen ringt! :) Det betyder att ett eller flera ägg har befruktats. Precis som förra gången skickar jag allt mitt hopp till dom små liven där på klinikens labb och håller mina tummar stenhårt för att det finns 2 fina embryon till oss i morgon. En nervös förmiddag väntar i morgon och sedan på eftermiddagen är det dags. I morgon kl. 14.40 har jag tänkt att bli gravid.

3 kommentarer:

  1. Lycka till imo. Tänker på dig/er.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag ska hålla alla mina många tummar för att ni får tillbaka ett eller två fina embryon i dag.

    Kram!

    SvaraRadera