fredag 25 november 2011

Lite hopp igen

Det svänger. Upp och ner. Ner och upp. En rätt deppig dag blev genast mycket bättre då jag kom hem och länsade brevlådan. I den låg nämligen besked om att 2 av de 6 embryon som odlats vidare nu ligger i frysen! 2 blastocyter alltså! Det gör att mina förhoppningar om att vi någon gång kommer att lyckas ökar massor! :)

Summan av kardemumman är alltså att allt känns mycket bättre nu, och i helgen ska jag bara njuta och odla hopp!

Tack för era peppande kommentarer! Dom gör skillnad! :)

5 kommentarer:

  1. Vad härligt att ni fick två till frysen! Jag förstår att det måste kännas skönt. Grattis!

    Och tack så jättemycket för ditt grattis! Hela garejen är så svår att greppa än, men njuter, det gör jag.

    Och så håller jag en massa tummar för er också. Förutom värk som kommer i vågor och ömma bröst (som om de inte får plats), känner jag inget speciellt än. Alltså, precis som förra gången. Eller då kände jag snarare mer för att mensen var på G. Men vi är alla olika. Det jag vill komma till är att det är ganska tidigt för symptom än, även om en graviditet är ett faktum.

    Trevlig helg och kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Åhh, härligt att ni fick 2 till frysen också! Grattis! :) Förstår att måste kännas skönt!

    Håller tummarna stenhårt hela vägen!

    Kramar och trevlig helg! :)

    SvaraRadera
  3. Lycka till! Hoppas det går vägen.

    SvaraRadera
  4. Åh vad bra! Stort grattis till det fina resultatet <3!
    Kramar!!

    SvaraRadera