tisdag 22 november 2011

Ingen googling

Ruvardag 4 och ännu ingen googling. Eller... okej då.... en litenlitenliten sökning har jag gjort. Men bara en ;) Däremot har jag en dagbok där jag skrivit upp allt jag kände och inte kände vid de förra försöken. Den lusläser jag varje kväll...

Jag försöker att inte känna efter så mycket, och som vanligt brukar den första veckan gå ganska bra. På måndag börjar utmaningen.

Jag försöker intala mig själv att allt kommer att bli bra. Att allt kommer att bli annorlunda den här gången. Jag har faktiskt varit så avslappnad att jag de första dagarna nästan glömde bort att ta progesteronet mitt på dagen. Tyvärr har ett litet tvivel ändå lyckats slå rot inom mig, men jag jobbar på att utrota det. Jag vågar inte tänka på hur det blir om vi misslyckas. Jag vågar bara tänka på hur det blir när vi lyckas.

5 kommentarer:

  1. Självklart ska ni lyckas, fortsätter hålla tummarna stenhårt!
    (I Falun säger dom att man bara behöver ta Progesteronet morgon och kväll, så det är nog ingen fara om du glömmer ;))

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Bra tänkt!!! Hejja din positiva anda!!!!!
    Jag hoppas och håller tummar & tår!!!!

    SvaraRadera
  3. Men M... du har ju lovat att vi två skall plussa... Inte banga nu!! Det är ju vår tur.... och jag fortsätter att hoppas på att det är din tur! Kram Kix

    SvaraRadera
  4. Tycker det låter väldigt sunt att inte googla så mycket. Hoppas jag kan vara lika cool när det väl är dax för mig.
    Det här kommer att gå vägen!!

    Stor kram

    SvaraRadera
  5. Hejja dig!! :)
    Jag hoppas och håller både mina tummar och tår stenhårt!!

    Kramar!

    SvaraRadera