måndag 31 oktober 2011

Förberedelser

En underbar helg är slut och nu känner jag mig riktigt peppad på att köra igång igen! Saker och ting börjar falla på plats. Alla papper kom från kliniken idag, VUL:et är inbokat till slutet av veckan (jag fick dock ringa ytterligare 3 samtal innan jag fick en tid...) och dessutom ligger alla mediciner på plats både i kylskåpet och garderoben.

Då var det bara mensen som fattas då. Jag är på dag 22 idag och det känns väldigt bra att mensen inte fått för sig att komma redan på dag 21 igen. Det kändes inte riktigt normalt. Jag har haft lite menskänningar i helgen så om jag känner min kropp rätt borde den komma framåt helgen.

I övrigt pimplar jag kinesiskt örtte, tar örtdroppar och går på akupunktur. Den förkylning jag åkte på förra veckan har börjat ge med sig så nu är jag nog så redo man kan bli. Snart är det helg igen! ;)

2 kommentarer:

  1. Heja heja! Nu ska det gå fint! :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag har också fått (eller ja, fått och fått... fått köpa) kinesiskt örtte. Dessutom en himla massa piller... 8 piller 2 gånger om dagen * 2 st olika?? Tar sånt aldrig slut? Och inte kan jag säga nej heller. Bara köper, men äter INGET! :) Du är duktigt du! Kram Kix

    SvaraRadera