torsdag 13 oktober 2011

Drömmen om ett barn

Jag har inte tagit mig tid tidigare att titta på TV3:s program Drömmen om ett barn men nu ikväll har jag tittat på båda programmen i rad. Jag har bara en sak att säga: TACK alla ni som vågar vara med! TACK alla ni som berättar om era känslor, som beskriver precis hur det är. TACK för att ni delar med er och ger dom som inte är insatta en chans att få veta vad vi går igenom. Ni är så modiga och det betyder så mycket!

Jag satt med tårar i ögonen igenom båda programmen. Det var så många känslor och tankar som jag förstod och kunde känna igen mig i.

En positiv överraskning var också att programmet kändes så välgjort, så respektfullt och så ärligt. 3:an är väl inte direkt kända för seriösa produktioner så det är väl inte mer än rätt att jag också tackar 3:an som jag tycker, än så länge, verkligen har lyckats.

1 kommentar: