tisdag 30 september 2014

Upp och ner och ner och upp

Igår kväll fick jag sådär fruktansvärt ont i korsryggen igen. Precis som jag fick vid behandlingen strax efter jul. Då försvann symptomen ganska snabbt efteråt så jag kan ju säga att jag inte är lite orolig nu direkt...

För att fokusera på det positiva så har jag fortfarande symptom som illamående som kommer och går, och det har inte blivit något mer brunt eller rosa utan det är samma status på det som igår, Jag har dessutom ett sug i magen mest hela tiden och mensvärk som kommer och går. Och vet ni, brösten har börjat ömma lite plus att de pirrar! Hoppet ökar!

Imorgon kommer jag att testa igen. Då är det motsvarande dag som vi plussade med dottern. Är testet hyfsat starkt imorgon har vi passerat ett delmål. Testdagen på måndag känns däremot evighetslångt bort...

1 kommentar: