fredag 12 september 2014

Äggplock på måndag!

Blåsorna har vuxit precis som dom ska och äntligen har jag fått en äggplockstid inbokad. På måndag morgon smäller det! :) Jag har faktiskt ovanligt många lite större blåsor på gång så jag hoppas på ett fint resultat med många mogna ägg den här gången. Kring 8-10 st hade ju varit underbart om man får önska, men får vi ut 5 fina ägg är jag nöjd med det också. Om många ägg sedan befruktas är det lovat långtidsodling den här gången och det känns ju spännande. Magen har aldrig varit så spänd och öm som vid den här behandlingen, framför allt framåt kvällen. När jag går känner jag nästan hur äggen skvalpar runt där inne. Brösten har börjat ömma ordentligt och jag har mensvärk lite av och till. Nästa vecka blir en spännande vecka! :)

4 kommentarer:

  1. Åh vad spänannde vännen! Det låter ju riktigt lovande <3 håller tummarna och kommer att tänka på er hela måndagen. Kramar <3

    SvaraRadera
  2. Spännande!! Hoppas att det går vägen nu!!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, tack, ja vi får hoppas att den här gången blir gången med stort G! :) Kram

      Radera