lördag 3 december 2011

Tack!

Tack för alla lyckönskningar! Ni är för underbara! :)

Allt känns fortfarande helt overkligt och hela dagen igår gick jag runt med ett fånigt leende på mina läppar. Var nästan tvungen att hålla igen lite på jobbet så att dom inte skulle börja fundera på vad som flugit i mig. ;) Varje gång jag har tänkt på stunden när det där andra strecket kom fram har mina tårar börjat rinna. Och jag kan omöjligt förstå att det är VI som har testat positivt. Att det efter över 3 års längtan och 3 st ivf-försök har fungerat. Galet och underbart! Det faktum att något litet kan fastna där inne har gett mig ett inre lugn som jag inte haft på flera år. Som att tusen ton oro lyfts från mina axlar.

Jag har fortfarande bara testat en gång och är jätterädd för att testa igen. Tänk om det inte finns nåt andra streck längre? Mannen har förbjudit mig att testa 1000 gånger eftersom han är rädd att jag kommer att stressa upp mig i onödan. Och han har rätt, jag vet, men en gång till innan testdagen kommer jag att testa i alla fall... ;)  Ironiskt nog köpte jag ett 10-pack billiga tester inför den här omgången, men jag hittar dom inte! Det får bli ett besök till apoteket idag tror jag minsann...

Trevlig helg på er och en jättemegakram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar