söndag 28 augusti 2011

Uppladdning

Puh! Jag är nog lite nervös ändå... Har försökt att sysselsätta mig med annat i helgen men tankarna far ändå hela tiden iväg till vad som ska ske imorgon (och förhoppningsvis senare i veckan).

Förra gången var jag mest nervös över om vi skulle få några ägg. Att något skulle bli befruktat var jag inte särskilt orolig över, och så fort äggplocket var gjort blev jag superlugn. Den här gången är jag nog mest nervös över att inget ska bli bra befruktat eftersom vi fick så låg procent förra gången. Jag försöker att tänka ett steg i taget men det är så lätt att man redan är fem steg längre fram i tanken...

Kliniken förvarnade om att det kan bli lite väntan den här gången eftersom det tydligen är många som ska in på äggplock imorgon. Hoppas att det ändå går rätt smidigt, för att ligga och vänta i flera timmar lär ju inte vara bra för min nervositet direkt.

Snälla ni, håll tummarna för många och fina ägg imorgon! :)

2 kommentarer:

  1. Åh jag vet precis hur det känns. Själv ska jag plockas på ägg på tisdag!! Håller mina tummar för ett bra resultat!
    Lycka till imorgon. Kram

    SvaraRadera
  2. Självklart håller jag tummarna i morgon! :) Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera