tisdag 6 maj 2014

Uppladdning

Åh vilken härlig semester vi haft! Den första resan på tu man hand sedan dottern kom, och dessutom i ett så härligt land som Spanien! Vi har promenerat, ätit otroligt god mat, druckit gott, och bara haft ren och skär semester. Nu är energinivåerna påfyllda till max! :)

När det gäller nästa ivf så har det inte hänt särskilt mycket. Inget alls faktiskt. Mensen borde komma någon gång under nästa vecka, och då kör jag igång med sprutorna igen. Tyvärr beter sig min kropp fortfarande konstigt och jag har fått några små mellanblödningar nu efter ägglossningen igen. Inte alls mycket, men tillräckligt för att det ska vara störande och göra mig lite orolig. Dessutom har brösten börjat ömma igen, och jag har verkligen extrema skengraviditetssymtom varje månad. Illamående och tokhungrig om vartannat. Helt andra pms-symtom än jag haft tidigare.

1 kommentar:

  1. Så himla märkligt! Jag har också gått på akupunktur och den damen sa att
    Hon såg en bild av mig med tre barn. Jag släpper inte den bilden heller. Våra mirakel kommer ska du se. Vi måste bara kämpa för det. Kram

    SvaraRadera