fredag 2 mars 2012

Kulor och bulor!

Försiktiga blickar mot magen. Kommentarer på jobbet om att det börjar synas nu. Åh, så jag suger åt mig! Som jag längtat efter att få bära runt en kula med ett litet pyre i! <3

Igår när jag låg i soffan la jag handen ganska långt ner över magen och helt plöstligt dök det upp en hård bula på vänster sida. Som en liten korv under huden. Jag ropade på mannen men han hann inte känna det innan det försvann. Efter 5 min kom det tillbaka och då var mannen snabbt framme med sin hand och kände även han att det var en hård bula på den sidan. Återigen försvann bulan efter en liten stund. Är det vårt lilla pyre som bökar runt där inne tro? :)

Tack för tips om kläder också! Jag var på vippen att beställa från Hm men leveranstiden var så lång så jag hinner åka och köpa i butik istället. Det ser jag fram emot. :)

Trevlig helg på er alla!

2 kommentarer: