måndag 6 februari 2012

Resa?

Vi (mest jag...) har börjat få ett rejält sug i restarmen, och med tanke på att vi förhoppningsvis bara är två i familjen i ett halvår till så kanske det är dags att passa på nu i vår. Först hade jag tänkt att valborg skulle passa bra med tanke på att det är en del extra lediga dagar då, men sen insåg jag att jag kommer att vara i v 25+x då... Ni som varit/är gravida och rest, vad säger ni? Är det värt att åka så sent eller vill man helst bara vara på hemmaplan då? Tanken är en storstad, helst Barcelona. Jag har ju ingen aning om hur jag kommer att må så i så fall bokar vi resan lite längre fram.

3 kommentarer:

  1. Jag tycker det verkar vara en superbra vecka att resa på! Jag reste lite tidigare, i vecka 20 ungefär, men hade lika gärna kunnat resa senare.
    Passa på att njuta!

    SvaraRadera
  2. Jag var i Grekland i maj 2011 och då var jag i vecka 24+2 och framåt. Det passade perfekt! Jag var lagom i kroppen och mådde riktigt bra!

    September 2011 kom vår prinsessa :)

    SvaraRadera
  3. Tack för era kommentarer! Det lutar mer och mer mot att det blir en resa ändå :)

    SvaraRadera