torsdag 5 juni 2014

Statusrapportering

Tyvärr tror jag fortfarande inte att detta kommer sluta väl. Brösten är helt oömma nu och känns inte direkt svullna heller. Fortfarande lite brunrosa flytningar ibland. Ingen mensvärk att tala om, känner bara av magen en liten stund varje dag. Igår dock hugg mot vänster äggstock under kvällen. Möjligtvis illamående någon millisekund ibland. Det enda "positiva" är min hunger som fortsätter att vara helt sjuk. Jag kan äta hur mycket som helst och är ändå hungrig, och jag har ett konstant sug i magen.

4 kommentarer:

  1. Jag är obotlig optimist och tycker det verkar lovande med hungern. Jag har ju testat positivt och känner inte många symptom alls i nuläget. Åhhh vad jag HOPPAS att det ska gå bra för dig!! När var det du hade officiell testdag?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bra att det är någon som fortfarande tror i alla fall :) Testdagen är först den 13 juni, men så länge kommer jag inte vänta. Låter ju lovande att du inte känner något men ändå har testat positivt! Har du testat någon fler gång än? För visst tänkte du testa igen efter några dagar? Kram

      Radera
  2. Hade tänkt igår, men försov mig. Imorse...försov vi oss igen. :-) Vill inte jaga på lillkillen så ägnade all morgontid åt hans frukost och påklädning.
    Konstigt nog är jag inte hispig utan känner ett inre lugn i att jag faktiskt sett ett yttepytte litet streck och att jag inte blödit någonting. Men ja, jag ska absolut testa igen. Imorgon kanske :-) Eller om man vågar sig på att testa på kvällen?
    Är ju både bra och dåligt att ingenting man gör egentligen påverkar om det går vägen eller inte. Det är ju bara att åka med och se vad som händer. Blir det missfall så kunde man i alla fall inte ha påverkat det.

    Oj, 13:e är ju rätt långt fram i tiden. Förstår att du inte orkar vänta så länge :-)
    Hoppas hoppas på ett streck (ja, två alltså om man räknar med kontrollstrecket också)!! Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas hoppas det går vägen!
    /Anna S

    SvaraRadera