fredag 6 december 2013

Tidigt missfall på gång?

Äsch, jag tror ändå inte att det här kommer att gå vägen. :( Testade med ett nytt test idag (testlagret) och nu visar det ett om möjligt ännu svagare plus än i förrgår. Det tillsammans med obefintliga symptom och färgade flytningar, förutom vanlig mensvärk, gör att jag har svårt att tro att det här kan sluta bra.

Testdag onsdag nästa vecka enligt kliniken när jag pratade med dom igår. På lappen stod det 4/12, men 11/12 låter mer rimligt.

Jag har en liten gnutta hopp, men realisten i mig säger att jag inte ska hoppas för mycket.

Nu testar jag inget mer förrän på onsdag.

1 kommentar:

  1. Har du provat med andra test? Jag fick jättrstarka pluss med andra test men svaga med just clearblue. Hoppad det är något sådant. Håller tummarna <3
    Kramar!

    SvaraRadera