torsdag 5 december 2013

Plus!

Jag får verkligen äta upp allt jag sagt tidigare. För testet visade ett plus! Svagt, men det finns där utan tvekan! Nu får vi vänta några dagar med att testa igen och se hur det utvecklar sig. Håll tummarna för oss!



Jag blir inte klok på hur jag ska tänka kring om det är för tidigt att testa eller inte. Om jag inte hade testat äl den här månaden hade jag förväntat mig mensen först nu på lördag, och då är ju både onsdag och torsdag lite tidigt. Men vi fick ju en 6-dagars insatt ganska tidigt i cykeln eftersom jag fick äl så pass tidigt, så om jag räknar med 2 veckor efter äl så var det ju igår. Jaja, ett plus är ett plus är ett plus är ett plus. Vi kör på den tanken ett tag i alla fall. :) Men jag kan inte låta bli att oroa mig för att plusset är så svagt. Det verkar ju inte vara ett så bra tecken alla gånger. Jag ska i alla fall ringa kliniken idag och höra om det här med testdagen.

Tänk att det kunde fungera igen! Wow!

/en försiktigt glad kanske blivande 2-barnsmamma?!

3 kommentarer:

  1. Jaaaaaa <3 åh vad roligt, grattis!!
    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Åhhh!! <3 Grattis, grattis, grattis!!! Vad roligt! :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Jag har testat båda plussen 17 dagar efter tillbakasättning, åter igen så sjukt glad för er skull :)

    SvaraRadera