söndag 29 april 2012

v 27 (26+0) Bra vibrationer och tvåsiffrigt

Ja, så känns det när magen skumpar runt och lillen håller igång som bäst. Det är helt otroligt hur mycket mer bebisen känns av nu jämfört med bara för några veckor sedan. Magen har dessutom exploderat i storlek tycker jag och nu börjar alla mina kläder vara för små. Jag tyckte att jag köpte stora linnen och skjortor för någon månad sen, men nu slutar de nästan halvvägs på magen eller är helt omöjliga att stänga. Det är bara att inse att jag måste uppdatera garderoben lite igen... :)

Nu är det också mindre än 100 dagar kvar tills bebisen beräknas komma! Helt fantastiskt så snabbt tiden går! :) Vi har börjat småhandla lite kläder och i fredags slog vi dessutom till och beställde både barnvagn och babyskydd. Vi hade redan bestämt oss för en Brio Happy och har letat efter en begagnad men inte hittat någon bra. Så nu när Barnens hus kom med ett erbjudande om att man får ett babyskydd med bas på köpet när man beställer just en Brio Happy så slog vi till. Det känns så konstigt att vi i slutet av sommaren ska gå runt med en alldeles egen liten bebis i en vagn! (men underbart så klart :))

1 kommentar:

  1. Visst är det lite overkligt att man kommer gå runt med en vagn med en alldeles egen liten bebis i... Kommer kännas som att man har kidnappat någons barn ;-)
    Du har en utmaning som väntar inne hos mig!
    Kram

    SvaraRadera