tisdag 4 februari 2014

Vågar jag tro?

Testerna har visat positivt sedan i fredags och jag tycker nog att de blir starkare för var dag. Jag mår illa av och till, är hungrig hela tiden, har mensvärk och ont i ryggen. Det pirrar i brösten ibland.

Men, tyvärr har progestronresterna varit rosabruna i omgångar sedan förra veckan. Och det har blivit mer de senaste dagarna. Imorse var det mer rosa än tidigare, och jag har en annan känsla i kroppen.

Ruvardag 13 idag, 2 veckor sedan ägglossning igår. Testet jag tog imorse var starkare än det jag tog motsvarande dag före jul, men inte lika starkt som när jag blev gravid med dottern. Då hade jag inte heller någon antydan till spottings.

Snälla ni, jag behöver alla tummar jag kan få. Jag är mer rädd än glad just nu.

4 kommentarer:

  1. Åh! Du får alla tummar jag kan skrapa ihop. Hoppas!!! Kramar <3

    SvaraRadera
  2. Håller dem så hårt jag bara kan!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Jag känner att det behövs ett gäng extratummar den här gången...

      Radera