söndag 12 augusti 2012

Det händer grejer!

Äntligen har det börjat hända grejer. Inte mycket, men ändå saker som jag antar beror på att något snart är på gång. Blodblandade flytningar måste väl betyda något, eller hur? Det här är första gången på hur länge som helst som jag blev glad över att toapapperet inte var vitt som snö i morse. :)

Jag har inte känt av så mycket mer sammandragningar idag än vanligt, och bebisen bökar på precis som vanligt. Jag antar att vi får fortsätta vänta ett tag till, men det känns så otroligt skönt att kroppen visar att den börjar göra sig redo. Nu ser jag fram emot morgondagens läkarbesök och hoppas att allt ser bra ut.

4 kommentarer:

  1. Spännande, spännande! Tänker på dig!

    Kramar!!

    Anna (en mammawannabe)

    SvaraRadera
  2. Åhhh vad spännande!! :) Snart, väldigt snart har ni eran bebis hos er! <3 Tänker på er och lycka till när det väl är dags! :)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Åh ja då är det ju snart dags! Såååå underbart :) lycka till vi tänker på er hela tiden <3!

    SvaraRadera