torsdag 31 oktober 2013

Tillbaka

Hej igen!

Nä, det har inte riktigt gått att koppla bort bloggen. Jag är inne lite nu och då och läser både mina egna gamla inlägg och de nya som mina bloggvänner skriver. Något som inte heller gått att koppla bort är tankarna på ett syskon och eventuellt nya ivf-försök. Jag var helt avstängd från dom tankarna fram tills jag hade haft mens ett par månader. Då kom de sakta smygande tillbaka...

Men faktiskt känner jag mig rätt så lugn inför det som komma skall. Det känns än så länge inte så himla allvarligt och det är så skönt att känna så. Det handlar inte längre om ett liv med eller utan barn, utan vi är ju en liten barnfamilj redan. Och det senaste året har verkligen varit helt fantastiskt! För det är ju så, vår lilla tjej måste ju vara den mest underbara lilla människa på hela den här jorden. :) Så himla full av bus och spring i benen, så otroligt go och glad och mjuk och fin. Och doften! Och skrattet! Jag är så kär i henne att jag ibland inte vet var jag ska ta vägen. :)

Om ett par veckor kör vi igång igen. Vi hoppas att ett av de frysta embryona blir den fjärde pusselbiten i vår familj.

1 kommentar:

  1. Så förväntansfull för er skull! Spännande <3 lycka till!

    SvaraRadera